Реакція ЗМІ Великої Британії на сприйняття Брекзиту у країнах ЄС
Ключові слова:
ЗМІ, Брекзит, ЄС, євроінтеграція , Велика БританіяАнотація
Позитивне або негативне сприйняття виходу Великої Британії з Європейського Союзу та реакція Засобів масової інформації Великої Британії на це значною мірою вплине на формування думки українських громадян, а також громадян країн -членів ЄС. З цього випливає , що думка громадськості залежатиме не тільки від успішного розвитку двосторонніх відносин, а й від об’єктивного висвітлення медіа. Саме у цьому контексті роль ЗМІ надзвичайно висока. Інформаційні кампанії стосовно Брекзиту є важливою складовою інтеграції України до ЄС. На них покладено функцію не тільки інформування громадськості про Брекзит, а й формування поглядів щодо необхідності вступу та переваг бути членом великої європейської асоціаціі. В умовах офіційно задекларованого на найвищому рівні виходу Великої Британії з Європейського Союзу формується думка громадськості краіни ЄС , що підштовхує ЗМІ Великої Британії на певну реакцію британського суспільства.