АСОЦІАТИВНЕ ПОЛЕ ОБ’ЄКТИВАЦІЇ «НЕВІРИ» ЯК КОРЕЛЯТА КОНЦЕПТУ «ВІРА»
DOI:
https://doi.org/10.15330/ukrst.18.166-176Ключові слова:
мовні асоціації, асоціативне поле, вербалізатори, концепт, невіраАнотація
У статті описано природу мовної асоціації, в основі якої лежить суб’єктивний та соціальний досвід респондента, а також проаналізовано вербалізатори диференційних когнітивних ознак «недовір’я», «безнадія», «сумнів у
правдивості», «маловір`я», «даремна надія», «віровідступництво», «невпевненість», «сумнів у здійсненні чогось», «зло», «неймовірність», «попри сподівання»,
«раптова несподіванка» як складників асоціативного поля концепту «віра» на
синхронному зрізі.
Ключові слова: мовні асоціаціїсоціативне поле, а, вербалізатори, концепт,
невіра.