ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГООРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ПРОДУКЦІЄЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Ю.В. Ніколаєнко Чернігівський національний технологічний університет, кафедра фінансів, банківської справи і страхування, вул. Шевченка, 95, м. Чернігів, 14027
  • Р.В. Лавров Чернігівський національний технологічний університет, кафедра фінансів, банківської справи і страхування, вул. Шевченка, 95, м. Чернігів, 14027

DOI:

https://doi.org/10.15330/apred.2.15.73-79

Ключові слова:

маркетинг інновацій, інноваційний товар, інноваційний продукт, планування нового товару, інновація

Анотація

У статті розглядаються питання маркетингової підтримки інновацій вітчизняних промислових підприємств в умовах міжнародних економічних відносин. Обгрунтовуються особливості маркетингу інновацій; визначено завдання маркетингу інновацій на різних етапах його впровадження; пропонується послідовність маркетингу інновацій; досліджуються етапи процесу сприйняття інновацій різними групами споживачів.
Комерційний успіх інновацій на ринку неможливий без активної підтримки маркетингу. Аналіз вітчизняних та зарубіжних науковців з проблем маркетингу інновацій виявив, що незважаючи на розроблені теоретико-методологічні підходи до формування комплексу маркетингових інновацій, не існує методичних розробок в організації та застосуванні маркетингових інновацій у підприємство.
Послідовність впровадження маркетингових нововведень у контексті міжнародних економічних відносин дозволить промисловим підприємствам сформувати ефективну маркетингову стратегію навіть на етапі їх створення. Маркетингові інновації мають відбуватися на всіх етапах інноваційного процесу, що забезпечить конкурентоспроможність інноваційної продукції на міжнародному ринку.
Дослідження показали, що основними критеріями, що визначають попит на інновації підприємств в умовах міжнародних економічних відносин, є: здатність задовольнити потреби споживачів; чітка конкурентна перевага; простота використання; можливість перевірити особливості, які зазначені у творі. Інноваційна продукція буде затребувана на ринку, якщо вона матиме хоча б одну унікальну характеристику, яка буде важливою для споживачів.

Біографія автора

Ю.В. Ніколаєнко , Чернігівський національний технологічний університет, кафедра фінансів, банківської справи і страхування, вул. Шевченка, 95, м. Чернігів, 14027

D (Sc.), professor

Посилання

1.Kiselev, B., and V. Degtiareva “Strategic Success Factors for Marketing Innovation.” Marketing, no.5, 2007, pp.50–59.
2. Mur, Dzh. Bridging the chasm: marketing and selling high-tech products to mass consumer, Vil’yams, 2006.
3. Sigel, A. Briefly. Symply. Understood, Olimp-Biznes, 2015.
4. Klensi, K.Dzh. Market modelling, Vershina, 2007.
5. Ramanudzham, M., and G. Take. Monetization of innovations, Biblos, 2017.
6. Tokarev, B. E., and R. B. Tokarev. “3D printing market analysis: technologies and players.” Prakticheskij marketing, no. 2, 2014, pp. 10-16.
7. Matviiv, M. Ia., Biletska, I. M., Humeniuk, Iu. P., & S. V. Danylenko. Innovatsiinyi marketynh pidpryiemstv, TNEU, 2014.
8. Lavrov, A. M., Surnin, V. S. “Reformuvannia ekonomiky: rehionalni aspekty.” Ekonomika Ukrainy, no. 8, 2006, pp.45–51.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-04

Як цитувати

Ніколаєнко , Ю., & Лавров, . Р. (2019). ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГООРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ПРОДУКЦІЄЮ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону, 2(15), 73–79. https://doi.org/10.15330/apred.2.15.73-79