ОСНОВНІ СКЛАДОВІ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.15330/apred.1.15.53-58Ключові слова:
готельний бізнес, персонал готелю, автоматизація готельних послуг, якість послуг, інформаційні технологіїАнотація
Останніми роками прослідковувався прискорений розвиток світової готельної індустрії. Розширення ринку готельних послуг, якісний сервіс надання готельних послуг, професіоналізм персоналу, використання сучасних технологій в роботі готелів, така тенденція панує в сучасному готельному бізнесі.
Готельна сфера стала однією із найдинамічніших бізнесів у світі. Спостерігається бурхливий розвиток новітніх технологій у сфері готельного бізнесу. Це обумовлюється тим, що при правильному їх використанні, можна отримати максимальний ефект для готельного підприємства. Сучасні технології дозволяють організувати роботу готельних підприємств з максимальною ефективністю. Надання якісних послуг в готельному підприємстві в кінцевому результаті слугує збільшенню рентабельності підприємства та престижності готелю. До новітніх технологій в готельному бізнесі відносяться: інформаційні технології, автоматизація всіх процесів готельного підприємства, різноманітні тренінги та навчання персоналу. Готельний бізнес настільки став багатогранним, що вимагає застосування найрізноманітніших сучасних технологій. Метою статті є дослідження основних складових діяльності готельного підприємства в умовах сьогодення, аналіз готельних послуг, які надаються, визначення ролі використання інформаційних технологій у сучасних готелях. У статті проаналізовано діяльність готелів в сучасних умовах господарювання. Наведено основні складові, які покращують діяльність роботи сучасного готельного підприємства. Запропоновано автоматизацію процесів готельного підприємства, навчання працівників готелю, використання сучасних інформаційних технологій.
Посилання
2. Klochkov, A. KPI and staff motivation: a complete collection of practical tools, 2010.
3. Krul, H.Ya., and V.P. Rudenko. Fundamentals of Hotel Business, Center of Training Literature, 2011.
4. Kudriavtsev, V.D., Arzumanian, M.Yu., and L.Yu. Grigoriev. Business Engineering Technologies, Polytechnic University Publishing House, 2014.
5. Malska, M.P., and I.H. Pandiak. Hotel Business: Theory and Practice: Textbook, Center of Training Literature, 2012.
6. Ostapchuk, Yu. “The role of electronic communication in the information society.” Visnyk Knyzhkovoi Palaty, no. 5, 2016, pp. 38-40.
7. Puntsentailo, P.R. Economy and organization of tourist and hotel enterprise, Center of Training Literature, 2007.
8. Roglev, H.Y. Fundamentals of Hotel Management: Textbook, Condor, 2009.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).