ІВЕНТИВНИЙ МАРКЕТИНГ – ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ У СУЧАСНОМУ ТУРИЗМІ
DOI:
https://doi.org/10.15330/apred.1.12.86-90Ключові слова:
туризм, івентивний туризм, івентивний менеджмент, івентивний маркетинг, соціокультурна сфераАнотація
У статті проаналізовано сучасні особливості розвитку та використання івентивного маркетингу. Висвітлено умови виникнення, сутність та особливості івент менеджменту, його принципи і методику застосування. Охарактеризовано особливості і значення сфери туризму та необхідність і переваги застосування методів івент маркетингу як перспективного методу непрямих маркетингових комунікацій. Наведено приклади практичного застосування івент маркетингу у діяльності підприємств. Визначено взаємозв’язок івент менеджменту та маркетингу та його підпорядкованість цілям івент маркетингу.
Посилання
1. Avanesova, G. Cultural Activities: Theory and practice of organization. Moscow: Aspekt Press, 2006. Print.
2. Wexler, A., and H. Tulchynskyy. Why business needs sponsorship and charity. Moscow: Vershyna, 2006. Print.
3. Web. <http://eventmanagement.com>.
4. Web. <http://event-management.bestmanagementarticles.com>.
5. Kuli, K., and K. McEvan. Corporate events, which have become a legend. Rostov n/D: Fenix, 2006. Print.
6. Lemer, S. Arts organization of events: one has only to start! Rostov n/D: Fenix, 2006. Print.
7. Maksimova, L. literary property. Moscow: Gardariki, 2005. Print.
8. Pereverzev, M., and T. Kostsov. Management in the field of culture and art. Moscow: INFRA-M, 2007. Print.
9. Press, S. How to write and sell in the US scenario for video, film and television Moscow: TRIUMF, 2004. Print.
10. Simanovskaya, O. Organization of HR-events - a successful russian practice. Moscow: Verteks, 2007. Print.
11. Tulchinskiy, G., and E. Shekova. Management in the culture. SPb.: Lan, 2007. Print.
2. Wexler, A., and H. Tulchynskyy. Why business needs sponsorship and charity. Moscow: Vershyna, 2006. Print.
3. Web. <http://eventmanagement.com>.
4. Web. <http://event-management.bestmanagementarticles.com>.
5. Kuli, K., and K. McEvan. Corporate events, which have become a legend. Rostov n/D: Fenix, 2006. Print.
6. Lemer, S. Arts organization of events: one has only to start! Rostov n/D: Fenix, 2006. Print.
7. Maksimova, L. literary property. Moscow: Gardariki, 2005. Print.
8. Pereverzev, M., and T. Kostsov. Management in the field of culture and art. Moscow: INFRA-M, 2007. Print.
9. Press, S. How to write and sell in the US scenario for video, film and television Moscow: TRIUMF, 2004. Print.
10. Simanovskaya, O. Organization of HR-events - a successful russian practice. Moscow: Verteks, 2007. Print.
11. Tulchinskiy, G., and E. Shekova. Management in the culture. SPb.: Lan, 2007. Print.
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-04-11
Як цитувати
Власенко , О. Б. (2016). ІВЕНТИВНИЙ МАРКЕТИНГ – ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ У СУЧАСНОМУ ТУРИЗМІ . Актуальні проблеми розвитку економіки регіону, 1(12), 86–90. https://doi.org/10.15330/apred.1.12.86-90
Номер
Розділ
Дослідження розвитку вітчизняного підприємництва
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).