МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ХОСТЕЛІВ НА ПРИКЛАДІ МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬК
DOI:
https://doi.org/10.15330/apred.2.13.134-151Ключові слова:
B2C, готельна індустрія, малі засоби розміщення, маркетингове дослідження, PESTEL-аналіз, хостелАнотація
У статті наведені результати маркетингового дослідження одного з видів малих засобів розміщення готельної індустрії, а саме хостелів в місті Івано-Франківськ. Відзначено, що хостели як елемент готельного бізнесу є важливим аспектом в розвитку економічної діяльності, фінансового стимулювання міста (на прикладі м. Івано-Франківська), оновленні сфери економіки і мобілізації людського капіталу, що прямо впливає на розвиток внутрішнього туризму кожного територіального суб'єкта. Актуалізовано потребу проведення маркетингового дослідження в якості необхідного теоретико-практичного підгрунтя аргументації бізнес-ідеї відкриття хостела та формування системи рекомендацій по підвищенню ефективності його діяльності в місті Івано-Франківську.
Посилання
2. Dallen, J. T., and V. B. Teye. Tourism and the Lodging Sector, 2009.
3. Hecht, J-A., and D. Martin. “Backpacking and Hostel-picking: an Analysis from Canada.” International Journal of Contemporary Hospitality Management, vol. 18 (1),2006, pp. 69-77.
4. Bertschi, C., and H. Douglass. In Focus: The Hostel and Budget Traveller Market in Europe – Gaining Momentum, 2014.
5. Avylova, N. L. “Malue otely Rossyy: problemu y perspektyvu razvytyia.” Servys v Rossyy y za rubezhom, no.8 (7), 2014, pp. 79-86.
6. Porter, M. E. Competitive Strategy: Techniques for Analyzing Industries and Companies, 1998.
7. Johnson, G., Scholes, K., and R. Whittington. Exploring Corporate Strategy, 2008.
8. Ahabekov, S., Kokurnyk, D., and E. Levyna. Sostoianye konkurentnoi sredu: teoryia y praktyka ekspertnoi otsenky, Litres, 2014.
9. Bensoussan, B. E., and C. S. Fleisher. Analysis Without Paralysis: 12 Tools to Make Better Strategic Decisions, 2012.
10. Grant, M. G. Contemporary Strategy Analysis, 2010.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).