РОЗВИТОК МОДЕЛЕЙ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ ТА ЇЇ ПРОБЛЕМИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Автор(и)

  • Р.Я. Баран Івано-Франківський навчально-науковий інститут менеджменту ТНЕУ, Міністерствo освіти і науки України, кафедра гуманітарних та фундаментальних дисциплін, вул. Галицька, 7, м. Івано-Франківськ, 76018

DOI:

https://doi.org/10.15330/apred.1.13.77-88

Ключові слова:

електронна комерція, Інтернет, маркетплейс, мобільна комерція

Анотація

Стаття спрямована на дослідження розвитку моделей електронної комерції та її проблем на сучасному етапі. Метою даної статті є дослідження особливостей використання моделей, форм та інструментів  електронної комерції та визначення її основних проблем на сучасному етапі розвитку світової економіки. Проаналізовано сучасний стан розвитку ринку електронної комерції в світі та Україні, що дозволило визначити як його основні тенденції зростання мобільної комерції та транскордонної торгівлі онлайн. Проаналізовано діяльність провідних світових маркетплейсів та здійснено їх порівняльну характеристику. Визначено основні модифікації моделей електронної комерції та основні проблеми даної сфери, що дозволить підвищити ефективність діяльності вітчизняних підприємств в Інтернет.

Біографія автора

Р.Я. Баран , Івано-Франківський навчально-науковий інститут менеджменту ТНЕУ, Міністерствo освіти і науки України, кафедра гуманітарних та фундаментальних дисциплін, вул. Галицька, 7, м. Івано-Франківськ, 76018

кандидат економічних наук, доцент  

Посилання

1. “The Fourth Industrial Revolution: what it means, how to respond.” World Economic Forum, www.weforum.org/agenda/2016/01/the-fourth-industrial-revolution-what-it-means-and-how-to-respond/ Accessed 20 Feb. 2017.
2. Sales and Stock of goods in Commercial Network. Statistical bulletin. The State Statistics Service of Ukraine, www.ukrstat.gov.ua/druk/publicat/kat_u/ publtorg_u.htm. Accessed 20 Feb. 2017.
3. “According to Prom.ua Outlook, the market volume of Ukrainian electronic retailing will reach UAH 33.7 billion this year.” Itc.ua, itc.ua/news/po-prognozu-prom-ua-v-etom-godu-obem-ukrainskogo-ryinka-internet-torgovli-dostignet-33-7-mlrd-grn/ Accessed 20 Feb. 2017.
4. “Worldwide Retail Ecommerce Sales Will Reach $1.915 Trillion This Year.” eMarketer, www.emarketer.com/Article/Worldwide-Retail-Ecommerce-Sales-Will-Reach-1915-Trillion-This-Year/1014369# sthash.xjMGnM1t.dpuf. Accessed 20 Feb. 2017.
5. “India`s e-tailing growing fastest in the world, says ASSOCHAM-Forrester study.” Assocham India, www.assocham.org/newsdetail.php?id=5669. Accessed 20 Feb. 2017.
6. “E-commerce statistics for individuals.” Ec.europa.eu, ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/E-commerce_statistics_for_individuals. Accessed 20 Feb. 2017.
7. “Mobile Commerce at the Tipping Point: Almost Half of All UK eCommerce Transactions Now Take Place on Mobile.” Criteo, www.criteo.com/news/press-releases/2016/05/mobile-commerce-at-the-tipping-point-almost-half-of-all-uk-ecommerce-transactions-now-take-place-on-mobile/#sthash.LEX3vq8K.dpuf. Accessed 20 Feb. 2017.
8. Nielsen, www.nielsen.com. Accessed 20 Feb. 2017.
9. “Ukrainians began to trust e-commerce.” Finance.ua, news.finance.ua/ua/news/-/380149/ukrayintsi-pochaly-bilshe-doviryaty-elektronnij-komertsiyi. Accessed 20 Feb. 2017.
10. Baran, Rostyslav, and Mariana Romanchukevych,. “The peculiar features of logistics in online stores activities.” Collection of Scientific Papers “Regional Economics Modelling”, no. 2(20), 2012, pp. 68-80.
11. BI Intelligence (n.d.). Business insider, www.businessinsider.com. Accessed 20 Feb. 2017.
12. “6¬-in¬-10 consumers ready to leave retailers unable to fulfill digital needs.” Kibo, kibocommerce.com/company/press/2016-consumer-trends-digital-needs/ Accessed 20 Feb. 2017.
13. “During the first six months of 2015, ad blockers have cut off the adverts totaling to $ 20 billion.” Finance.ua, news.finance.ua/ua/news/-/356375/blokuvannya-reklamy-vidklyuchylo-ogoloshen-na-20-mlrd-za-pershe-pivrichchya-2015-roku. Accessed 20 Feb. 2017.
14. Lipenceva, Julia. “AdBlock has been sold out and now it fails to block commercial.” Ain, ain.ua/2015/10/05/adblock-prodan-i-nachinaet-propuskat-reklamu. Accessed 20 Feb. 2017.
15. “Mastercard Rolls out Artificial Intelligence across Its Global Network.” Businesswire, www.businesswire.com/news/home/ 20161130005546/ en/Mastercard-Rolls-Artificial-Intelligence-Global-Network. Accessed 20 Feb. 2017.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-25

Як цитувати

Баран , Р. (2017). РОЗВИТОК МОДЕЛЕЙ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ ТА ЇЇ ПРОБЛЕМИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону, 1(13), 77–88. https://doi.org/10.15330/apred.1.13.77-88

Номер

Розділ

Дослідження розвитку вітчизняного підприємництва