СТРАТЕГІЇ ОНЛАЙН-ПРОДАЖУ ГОТЕЛЬНОГО ПРОДУКТУ

Автор(и)

  • І.Я. Мендела Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника, Міністерство освіти і науки України, факультет туризму, кафедра готельно-ресторанної та курортної справи, вул. Галицька, 201б, м. Івано-Франківськ, 76008 https://orcid.org/0000-0002-7282-643X

DOI:

https://doi.org/10.15330/apred.2.17.195-203

Ключові слова:

онлайн, готельний бізнес, готельна послуга, прибуток, конкуренція, стратегія

Анотація

Підтримання конкурентоспроможності готельного бізнесу неможливе без впровадження та розвитку онлайн-продаж готельних послуг, а також вирішення проблем, що виникають внаслідок здійснення цих операцій.

Метою дослідження є вивчення ринку інтернет-технологій, які функціонують в готельному бізнесі. За допомогою аналізу опиcано онлайн-сервіси для продажу готельних послуг, моделювання показано роботу мобільного додатку для продажу онлайн-послуг готелю, за допомогою методу прогнозування описано можливі результати застосування цифрового маркетингу в роботі готелю.

Дослідження онлайн-продажу дасть змогу розглядати комплексну характеристику потенційних можливостей забезпечення максимізації прибутку у готельному бізнесі, а також забезпечення конкурентних переваг на ринку. Аналізуючи економічну ситуацію, яка склалась в Україні, а також причинно-наслідковий характер цієї ситуації, необхідно відзначити, що на збільшення прибутковості готельної індустрії та збереження конкуренції на світовому ринку, необхідно загострити увагу над вивченням перспективи вирішення цих проблем.

Готельний бізнес здавна вимагає постійних інновацій та розробок, що дадуть змогу бути конкурентоспроможним в даній сфері заробітку. Перед готельєрами завжди стояло такі завдання: здобути якомога більше клієнтів, продаючи їм якомога більше послуг та товарів та  завоювати постійних клієнтів, що стануть джерелом їх сталого прибутку.

Головною метою готельного бізнесу завжди був прибуток. А прибуток залежить безпосередньо від кількості проданих готельних послуг та їх якості. Однак, перед власниками готелів, як і перед будь-якими підприємцями, що керують достатньо популярним та рентабельним бізнесом стоїть важлива проблема – жорстка конкуренція. Потрібні не просто нові методи продажі готельних послуг, але й такі, що будуть унікальними ще дуже довгий час.

Саме тому ІТ технології розпочали активно впроваджувати свої технології в готельну сферу, або пов’язану з нею. Є безліч речей, які «Інтернет» може полегшити, та ще більше проблем, яких можна уникнути користуючись онлайн-послугами. Для проведення дійсно успішного бізнесу потрібні використовувати повноцінні стратегії, які можна реалізувати і отримати результат.

Біографія автора

І.Я. Мендела, Прикарпатський національний університет ім.В.Стефаника, Міністерство освіти і науки України, факультет туризму, кафедра готельно-ресторанної та курортної справи, вул. Галицька, 201б, м. Івано-Франківськ, 76008

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

1. Zamikhovska, O.L. “Automated information systems in the hotel business and tourism industry in Ukraine.” Precarpathian bulletin of the shevchenko scientific society, no. 1, 2012, pp. 309-320.
2. Kostynetd, V.V. “Digital marketing tools in modern conditions of restaurant business operation.” Internauka, no. 10 (42), 2020, pp. 123-128.
3. Nechajuk, L.I., and N.O. Nechajuk. Hotel and restaurant business: management. Kyiv, Сenter of educational literature, 2009.
4. Perepelytsia, A.S. “Regulation of the hotel business in the context of informatization of the global economic space.” Bulletin of V.N.Karazin Kharkiv National University. Series: International Relations. Economy. Local lore. Tourism, no.6, 2017, pp. 187-190.
5. Ponomarenko, I.V. “Digital marketing as an effective tool to increase the company's competitiveness.” Problems of innovation and investment development. Series: Economics and Management, no.15, 2018, pp. 57-65.
6. Varianty, varianty.lviv.ua/59211-u-kozhnomu-vkrainskomu-hoteli-musyt-buty-internet. Accessed 29 Oct.2021.
7. Іdea Digital Agency, ideadigital.agency/blog/yak-pereviriti-i-zbilshiti-shvidkist-zavantazhennya-sajtu/. Accessed 29 Oct.2021.
8. Vidpochivay, vidpochivay.top/osoblivosti-bronjuvannja-goteliv-cherez-internet/. Accessed 29 Oct.2021.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-30

Як цитувати

Мендела, І. (2021). СТРАТЕГІЇ ОНЛАЙН-ПРОДАЖУ ГОТЕЛЬНОГО ПРОДУКТУ. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону, 2(17), 195–203. https://doi.org/10.15330/apred.2.17.195-203

Номер

Розділ

Розвиток туристичного, готельного та ресторанного господарства