РОЛЬ ІННОВАЦІЙНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ У ПРОСУВАННІ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ
DOI:
https://doi.org/10.15330/apred.2.17.211-226Ключові слова:
Інтернет-маркетинг, інноваційні інструменти, інструменти Інтернет-маркетингу, мережа Інтернет, віртуальне середовищеАнотація
У статті розглядаються питання значення впровадження інноваційного підходу маркетингу до просування туристичного продукту на ринку туристичних послуг в умовах глобалізації та інформатизації сучасної економіки й суспільства в цілому. Ринок віртуального простору є відкритим і доступним як для підприємств, так і для споживачів, то такий ринок є глобальним, тобто доступним з будь-якої точки світу. Комерційний успіх інновацій є неможливим на ринку без активної підтримки маркетингу та глобальної мережі Інтернет, тому уточнено значення та роль віртуального світу, а особливо Інтернет-маркетингу, для залучення і утримання клієнтів з метою реалізації туристичного продукту на ринку послуг. Метою статті є визначення ролі інноваційних інструментів Інтернет-маркетингу у просуванні туристичного продукту. Методи дослідження. У досліджені використано методи системного підходу, логічного моделювання, логічної дедукції, індукції у взаємодії з прийомами класифікації та когнітивної структуризації, які дозволили розкрити сутність інноваційного підходу маркетингу до просування туристичного продукту. Результати. У статті на базі опрацьованих літературних джерел зарубіжних та вітчизняних науковців щодо ролі інноваційних інструментів Інтернет-маркетингу встановлено, що не існує єдиної уніфікованої структури інноваційних інструментів Інтернет-маркетингу у просуванні інноваційного продукту. Тому визначено та структуровано основні інноваційні інструменти Інтернет-маркетингу, за допомогою яких реалізовується основне завдання маркетингу в туристичній сфері – просування туристичного продукту. Досліджено сучасні тенденції щодо застосування інноваційних інструментів Інтернет-маркетингу в туристичній сфері та розглянуто можливості просування туристичного продукту за допомогою інноваційних інструментів Інтернет-маркетингу, які відкривають для туристичних підприємств можливість збуту туристичного продукту за допомогою глобальної мережі Інтернет. Обґрунтовано та сформульовано основні аспекти використання віртуального середовища для ефективної та перспективної діяльності туристичних підприємств з метою підвищення їх конкурентоспроможності. Практичне значення. Запропоновані пріоритетні інноваційні інструменти Інтернет-маркетингу, які в майбутньому допоможуть чітко формувати програми та стратегії орієнтовані на віртуальний вектор розвитку інструментів Інтернет-маркетингу в туристичній сфері.
Посилання
2. Vartanova, O.V. Marketing Internet technologies for the promotion of goods and services. Eastern Europe: economy, business and management. Prydniprovska State Academy of Civil Engineering and Architecture, no. 4(21), 2019, pp. 158-163.
3. Vinogradova, O.V. Modern types of marketing: textbook. manual. Kyiv, 2019.
4. Free explanatory dictionary. The latest online dictionary of the Ukrainian language 2015-2018). sum.in.ua, sum.in.ua/f/innovacija. Accessed 21 Oct. 2021.
5. Horbal, N.I., Kuyan, M.M., Horbal, Y.O. Features and trends in mobile marketing. Bulletin of the National University "Lviv Polytechnic". Series: Management and Entrepreneurship in Ukraine: stages of formation and problems of development: a collection of scientific papers, no 851, 2016, pp. 12–20.
6. Zhegus, O.V. Innovative marketing: lecture notes. Part 1. Kharkiv, 2017. Elib.hduht, elib.hduht.edu.ua/bitstream/123456789/1877/1/162_%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82_%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8.pdf. Accessed 19 Oct. 2021.
7. Ilyashenko, S.M. Management of innovative development of industrial enterprises: monograph. Sumy: University Book, 2010.
8. Kobelev, V.M., Klimentova, M.V., Anichkina, I.A. Innovative technologies in advertising. DOI: 10.20998 / 2519-4461.2019.23.86. Accessed 19 Oct. 2021.
10. Kordzaya, N.R. Viral marketing as a method of e-commerce. Economy and society. Mukachevo State University, no 15. 2018, pp.338-343.
11. Kravtsova, A. The use of digital technologies in marketing. Scientific Bulletin of MNU named after VO Sukhomlinsky. Economic sciences, no 2(11), 2018, pp. 75-81.
12. Letunovskaya, N.E. Marketing in tourism: a textbook. Sumy: Sumy State University, 2020.
13. Lukashova, L.V. Organization of exhibition activities: textbook. way. K..: KNTEU, 2009.
14. Svyatnenko, V. Marketing technologies as a means of effective development of domestic enterprises. Bulletin of Taras Shevchenko National University of Kyiv. Economy, no 8(161), 2014, pp. 44-49.
15. Shpotyuk, S., Trevogo, O. Internet marketing - advantages and disadvantages. Ena.lp, ena.lp.edu.ua/bitstream/ntb/53448/2/2019_Shpotiuk_S-Internet_marketynh-perevahy_97.pdf. Accessed 19 Oct. 2021.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).