ПЛАНУВАННЯ PR-КАМПАНІЇ НА ПРИКЛАДІ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.15330/apred.2.18.95-103Ключові слова:
зв’язки з громадськістю, PR-менеджмент, PR-кампанія, івент, івент-менеджмент, імідж, SMM, контент-план, громадська організаціяАнотація
PR являє собою багатопланову діяльність із досягнення цілей, незалежно від галузі. Необхідним є виокремлення цінності PR через призму суспільної думки, що становить предмет вивчення й аналіз PR-менеджменту. Саме громадська думка дає можливість перейти до діалогу у суспільних відносинах та різних економічних структурах. Адже у демократичному суспільстві неможливі будь-які суттєві зміни без вивчення громадської думки й погодження з громадянським суспільством. PR також включає у себе імідж, репутацію та бренд. У статті розглянуто теоретичні засади зв’язків з громадськістю. Наведено алгоритм планування та реалізації PR-кампанії через формулу RACE: research, action, communication та evaluation. Висвітлено етапи планування PR-кампанії, до яких віднесено: постановку проблеми, мету та завдання здійснення PR-кампанії, визначення цільової аудиторії, вибір каналів комунікації та їх тестування, формування плану заходів та оцінку ефективності реалізованої PR-кампанії. Здійснено планування PR-кампанії на прикладі громадської організації «Школа бізнесу і менеджменту». Встановлено проблему, яку потрібно вирішити, визначено мету, завдання та цільову аудиторію. До основних каналів комунікації було віднесено: просування через офіційний сайт громадської організації «Школа бізнесу і менеджменту», поширення інформації у соціальних мережах (Facebook та Instagram) та проведення тематичних івентів. За результатами здійсненого бенчмаркінгу конкурентоздатності, було запропоновано нову структуру офіційного сайту освітньої громадської організації. Досліджено особливості SMM просування, переваги використання таргетованої реклами та використання Інтернету в PR. Розроблено контент-план публікацій для досліджуваної громадської організації. Запропоновано проводити івенти для громадської організації «Школа бізнесу і менеджменту» у вигляді відкритих тренінгів чи вебінарів. Івент-менеджмент сприяє просуванню послуг організації та забезпечує підвищення її впізнаваності.
Посилання
2. Hrydzhuk, I. A., and M. V.Kucher. “Organization and management of enterprise PR-campaign and system / criteria for determining its effectiveness.” Young scientist, no. 6(2), 2019, pp. 160-167.
3. Chaturvedi, S., and Gupta, S. “Social Media – A New Tool in Modern Era Marketing.” International Journal of Engineering Sciences & Management Research, no. 1(2), 2014, pp. 80-86.
4. Boryshkevych, I. “Development of Pedagogical Staff as an Integral Element of Forming a Positive Image of an Educational Institution.” Journal of Vasyl Stefanyk Precarpathian National University, no. 8(3), 2021, pp. 52-59. doi.org/10.15330/jpnu.8.3.52-59
5. Avidar, R. “Public relations and social businesses: The importance of enhancing engagement.” Public Relations Review, no. 43(5), 2017, pp. 955-962. doi.org/10.1016/j.pubrev.2017.03.015
6. Cardwell, L. A., Williams, S., and A. Pyle. “Corporate public relations dynamics: Internal vs. external stakeholders and the role of the practitioner.” Public Relations Review, no. 43(1), 2017, pp. 152-162. doi.org/10.1016/j.pubrev.2016.11.004
7. Uss, V. S., and V. B. Butorina. “Strategic planning of a PR campaign at a commercial enterprise.” Collection of materials based on the results of the VI scientific-practical conference of students and young scientists “Sustainable development of Ukraine: problems and prospects”, 2018, pp. 26-30.
8. Kurban, O. “Basic basics of system PR-planning.” Bulletin of the Book Chamber, no. 12, 2014, pp. 36-38.
9. Official site of the NGO “School of Business and Management”, sbm.pnu.edu.ua. Accessed 25 May 2022.
10. Hubina, A. M., Netreba, M. M., and T. M. Khlyebnikova. “Modern PR-technologies in the management of organizations.” Scientific perspectives, no. 11(17), 2021, perspectives.pp.ua/index.php/np/article/view/705/707. Accessed 26 May 2022.
11. Halyuk, Ya. D., Horda, A. A., and Ye. M. Zaburmekha. “Methods of attracting consumer attention with the help of SMM technologies.” Bulletin of Khmelnytsky National University, no. 5, 2019, pp. 57-60.
12. Smetanyuk, O. A., Prychepa, I. V., and V. V. Mosiychuk. “Social Media Marketing (SMM) in Ukraine: features and prospects of development.” Efficient economy, no. 6, 2020, www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7943. Accessed 25 May 2022. doi.org/10.32702/2307-2105-2020.6.52
13. Chernobrovkina, S. V., Prykhodʹko, Ye. H., and Vynychenko, A. A. “Ways to develop an SMM strategy for small and medium-sized businesses,” Bulletin of the National Technical University “KhPI”, no. 3(5), 2020, pp. 21-24.
14. Oleksyuk, H. V., Anhelko, I. V., and N. S. Samotiy. “Event industry: development and problems in Ukraine.” Regional economy, no. 3(97), 2020, pp. 120-130. doi.org/10.36818/1562-0905-2020-3-13
15. Nikolyuk, O. V., Dʹyachenko, Yu. V., and T. V. Savchenko. “Features of event management development in Ukraine.” Investments: practice and experience, no. 6, 2021, pp. 98-103. doi.org/10.32702/2306-6814.2021.6.98
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).