РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.15330/apred.1.19.133-143Ключові слова:
інтегровані маркетингові комунікації в туризмі, інструменти інтегрованих маркетингових комунікацій, синергійно-інтегрована система комунікативних технологійАнотація
У статті проаналізовано методологічні засади концепції формування системи інтегрованих маркетингових комунікацій, внутрішню логіку їх еволюційного розвитку та доцільність використання у світовій практиці суб’єктів туристичного ринку. Виявлено вектор та домінанти сучасного розвитку системи інтегрованих маркетингових комунікацій як стратегічно значущі орієнтири їхньої еволюції. Розкрито зміст економічної природи маркетингових комунікацій в координатах загальної теорії маркетингу в межах системно-функціонального аналізу, що забезпечує дослідження генезису системи інтегрованих маркетингових комунікацій в туристичних фірмах. Зазначено, що становлення системи сучасних маркетингових комунікацій в умовах різноманітних взаємодій сучасних туристичних компаній зі споживачами, клієнтами, партнерами і конкурентами досягається через створення стійких конкурентних переваг за рахунок цілеорієнтованих маркетингових комунікацій при домінуванні тенденцій інтеграції. Підкреслено, що ефективні маркетингові рішення при просуванні туристського продукту на ринок базуються на економічному змісті природи маркетингових комунікацій у туризмі. Показано, що основним результатом створення інтегрованих маркетингових комунікацій є синергетичний ефект, що визначає взаємодію суб'єктів туристичного ринку, які включаються в комунікації, активізуючи потенціал їхньої дії. Зазначено, що немаловажливими в умовах динамічної ринкової конкуренції є принципи оперативності та персоналізації, швидкого реагування на вимоги туристичного ринку. Підтверджено, що маркетинговий механізм стратегічного управління комунікативною політикою просування туристського продукту дозволить проводити активне стимулювання споживачів до збільшення обсягів та частоти споживання туристських послуг та переконувати потенційних споживачів підтримувати безперервний комунікативний зв'язок через запропонований інструментарій комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій.
Посилання
2. Barvinok, N. V. “The role of innovative Internet marketing tools in the promotion of a tourist product.” Actual problems of the development of the economy of the region, issue 17, vol. 2, pp. 212-226.
3. Bodnaruk, O.V. “Use of innovative marketing technologies in the tourism industry.” Bulletin of the Azov State Technical University. Series "Economic Sciences", no. 37, 2019, pp. 97-104.
4. Bilyk, V. V., Sergienko, O. A., and I. A. Krupenna. “Digital marketing tools in the conditions of transformation of communications of a modern organization.” Scientific bulletin of the University of Chernivtsi: collection of scientific papers. Economy, vol. 825, 2020, pp. 33–40.
5. Bortnik, S. M.,and I. M. Konyukh. “Integrated marketing communications in enterprise activities and evaluation of their effectiveness.” Scientific Bulletin of Mykolaiv National University named after V.O. Sukhomlynskyi, issue 14, 2016, pp. 278–282.
6. Havrysh, I. I., and I. A. Krupenna. “Monitoring of indicators of the regional tourist market and evaluation of the tourist attractiveness of the region.” Collection of scientific papers of the Cherkasy State University of Technology. Series: Economic Sciences, issue 54, 2019, pp. 42–51.
7. Zhaldak, G. P., and A. A. Bychkovska. “Integrated marketing communications as a factor in the effective development of enterprises.” European scientific journal of economic and financial innovation, no. 2(4), 2019, pp. 4–12.
8. Kobchenko, A.A. “Formation of marketing communications of a tourist enterprise.” Scholarly notes of TNU named after VI Vernadskyi. Series: Economics and management, vol. 31 (70), no. 2, 2020, pp. 201-206.
9. Podzigun, S.M. “Management of marketing communications in the hotel and restaurant business.” National economy. - Intellect XXI, no. 2, 2017, pp. 163-168.
10. Skrygun, N.P., Rozumey, S.B., and N.O.Molin. “Online and offline tools in the system of integrated marketing communications.” Marketing and digital technologies, vol.6, no. 2, 2022, pp. 49-61.
11. Aquino, A., and M. Succurro. “International competitive advantages in tourism: An eclectic view.”Tourism Management Perspectives, vol. 25, 2018, pp. 4152.
12. Baggio, R. “Tourism destinations: A universality conjecture based on network science.” Annals of Tourism Research, vol. 82, 2020.
13. Borouji Hojeghan, S., and A. Nazari Esfangareh. “Digital economy and tourism impacts, influences and challenges.” Procedia - Social and Behavioral Sciences, vol. 19, 2018, pp. 308-316.
14. Brauer, R., Dymitrow, M., and J. Tribe “The impact of tourism research.” Annals of Tourism Research, vol. 77, 2019, pp. 64-78.
15. Brida, J. G., Gómez, D. M., and V. Segarra. “On the empirical relationship between tourism and economic growth.” Tourism Management, vol. 81, 2020, pp.59
16. Dias, A.; González-Rodríguez, M.R., and M. Patuleia. “Retaining tourism lifestyle entrepreneurs for destination competitiveness.” Int. J. Tour. Res, 2021, pp. 701–712.
17. Dodds, R.,and M.R.Holmes “Beach tourists; what factors satisfy them and drive them to return.”Ocean & Coastal Management, vol. 168, 2019, pp. 158-166.
18. “Global e-commerce sales (2019-2025).” Oberlo, surl.li/btuzk Accessed 14 April 2022
19. Kotler, Philip. Marketing 4.0:Moving From Traditional To Digital. Hardcover, 2017.
20. Richards, G. “Designing creative places: The role of creative tourism.” Ann. Tour. Res, 2020, pp.85.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).