ЩО ПОТРІБНО ЗНАТИ МАРКЕТОЛОГУ ПРО МЕТАВСЕСВІТ
DOI:
https://doi.org/10.15330/apred.1.20.181-189Ключові слова:
метавсесвіт, маркетинг, цифровий маркетинг, інноваційний досвід, віртуальна економіка, метамаркетингАнотація
Стаття розкриває потенціал метавсесвіту для маркетологів та надає докладне уявлення про цей новий цифровий простір, аналізує його потенціал для маркетологів, зосереджуючись на можливостях та викликах, які він приносить. Метавсесвіт описується як поєднання реального та цифрового просторів, що надає користувачам можливість взаємодіяти з цифровими об'єктами та іншими користувачами в реальному часі. Обговорено потенціал метавсесвіту для маркетологів, Визначено ключові аспекти, які маркетологи повинні враховувати в своїх стратегіях для використання метавсесвіту. Ці аспекти включають визначення маркетингових цілей, вибір платформ, створення інноваційного досвіду, експерименти з цифровими моделями заробітку, співпрацю з фахівцями та компаніями даної галузі, вивчення можливих ризиків та розробку нових метрик виміру маркетингового успіху. Розглянуто методи маркетингу, які можуть бути використані в метавсесвіті, такі як використання розширеної реальності, контент майбутнього, покращення програм лояльності, SEO та пошуковий маркетинг. Описані інноваційні способи доповнення цифрового маркетингу за допомогою метавсесвіту, такі як віртуальні магазини, події, салони, навчальні посібники, туризм, цифрове колекціонування та розширення маркетингу впливових осіб. Зазначено, що метавсесвіт може стати для маркетологів ефективним засобом охоплення ширшої аудиторії, створення захопливого досвіду для споживачів, посилення персоналізації та забезпечення економічної ефективності. Розглянуто потенційні виклики та можливості метавсесвіту для маркетологів, а також наведено конкретні приклади інноваційних стратегій в цьому контексті. Для проведення дослідження використано комбінацію загальнонаукових та спеціальних наукових методів, включаючи комплексний аналіз та синтез наукових робіт, ретельне вивчення наукових публікацій та моніторинг досліджень взаємодії споживачів у цифровому просторі метавсесвіту. Результати дослідження допоможуть маркетологам зрозуміти можливості та виклики метавсесвіту та розробити стратегії для успішного використання цього простору для просування брендів та залучення аудиторії.
Посилання
Mystakidis, S. "Metaverse." ResearchGate, 2022, www.researchgate.net/publication/358497370_Metaverse. Accessed January 20, 2024.
Wang, D., Yan, X., & Zhou, Y. "Research on Metaverse: Concept, development and standard system." IEEE Xplore, 2021, ieeexplore.ieee.org/document/9741935. Accessed January 20, 2024.
Gao, H., Bao, H., & Chong, A. "Metaverse: Literature Review, Synthesis and Future Research Agenda". ResearchGate. 2023, www.researchgate.net/publication/372619996_Metaverse_Literature_Review_Synthesis_and_Future_Research_Agenda. Accessed January 20, 2024.
Anderson, Janna & Lee Rainie. "The Metaverse in 2040". Pew Research Center, www.pewresearch.org/internet/2022/06/30/the-metaverse-in-2040/. Аccessed January 20, 2024.
Ravenscraft, E. "What Is the Metaverse, Exactly?" WIRED, 2023, www.wired.com/story/what-is-the-metaverse/. Accessed January 15, 2024.
Leighton, N. "How the Metaverse Will Transform the Way We Approach Marketing". Entrepreneur, entrepreneur.com/growing-a-business/how-the-metaverse-will-transform-marketing/438395. Аccessed January 03, 2024.
Tucci, Linda, and David Needle. "What is the metaverse? An explanation and in-depth guide." TechTarget, www.techtarget.com/whatis/feature/The-metaverse-explained-Everything-you-need-to-know. Accessed January 18, 2024.
Jackson, Amber. "Top 10: Metaverse companies." Technology Magazine, technologymagazine.com/top10/top-10-metaverse-companies. Accessed January 18, 2024.
"Marketing in the metaverse: An opportunity for innovation and experimentation." McKinsey & Company, www.mckinsey.com/capabilities/growth-marketing-and-sales/our-insights/marketing-in-the-metaverse-an-opportunity-for-innovation-and-experimentation. Accessed January 12, 2024.
Malhotra, Vineet. "How the metaverse will change digital marketing". timesofindia, timesofindia.indiatimes.com/blogs/voices/how-the-metaverse-will-change-digital-marketing/. Аccessed January 13, 2024.
"The Metaverse: A New Frontier in Digital Marketing." LinkedIn, www.linkedin.com/pulse/metaverse-new-frontier-digital-marketing-spikeon-web3. Accessed January 03, 2024.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).