МАРКЕТИНГ ЯК НЕВІД'ЄМНА СКЛАДОВА БІЗНЕСУ: СТРАТЕГІЇ ТА ВИКЛИКИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/apred.2.20.140-149Ключові слова:
маркетинг, реклама, стратегії маркетингу, тренди маркетингу, підприємство, конкурентоспроможність, інновації, ефективністьАнотація
У статті розглянуто важливість маркетингу та його ролі у досягненні успіху сучасних підприємств. Наголошено на тому, що успішність підприємств обумовлена не лише правильним вибором методів реалізації їхнього потенціалу, але й глибоким розумінням ринкових можливостей, загроз, та перспективних змін. Проведений аналіз ключових теоретичних джерел та публікацій відомих вчених дозволив систематизувати та узагальнити теоретичні знання в галузі маркетингу та стратегічного управління. Для кількісної оцінки ефективності застосування стратегій та їхнього впливу на рівень конкурентоспроможності підприємств використовувався статистичний аналіз. Шляхом синтезу інформації було встановлено роль маркетингу у сучасному бізнес-середовищі та його стратегічний вплив на підприємства. Такий підхід дозволив отримати комплексне розуміння сутності та значення маркетингових стратегій у сучасній економічній практиці. Докладно розглянуті етапи електронного маркетингу, починаючи з підготовчого етапу, де збирається інформація про потенційних клієнтів та їхні потреби, і закінчуючи післяпродажним обслуговуванням. Підкреслено важливість використання цифрових технологій у маркетингу та наголошено на зміні у взаємодії з клієнтами через віртуальні засоби комунікації. Наукова новизна полягає у висвітленні актуальних тенденцій у сфері маркетингу, що включає штучний інтелект, відеорекламу, соціальні мережі, контент для людей та сторітелінг. Ці напрями визначають нові вимоги та очікування споживачів, що відображають не лише технологічний прогрес, а й створюють новітні можливості для бізнесу. Розглянуто важливість контекстної реклами, вказуючи на зростання її ефективності, підвищення конверсії та можливості для налаштування кампаній. Зазначено, що успіх електронного маркетингу вимагає комплексного підходу та використання різних інструментів від збору даних до створення привабливого контенту та активного залучення клієнтів. Розкрито важливість комплексного підходу до електронного маркетингу та використання різних інструментів для залучення клієнтів. Висвітлено виклики, з якими стикаються підприємства в сфері маркетингу, вимагаючи гнучкості та постійного вдосконалення стратегій для успішного функціонування в сучасному конкурентному середовищі.
Посилання
Humenna, O. V., and K. O.Goncharova. “Neuromarketing as an innovative tool in marketing”. Scientific notes of NaUKMA. Economic Sciences, vol. 3, issue 1, 2018, pp.38-44.
Shulga, L. V., Tereshchenko, I. O., and O. V. Sharlai. “Modern marketing strategies of enterprise management.” Efficient economy, no. 9, 2020, www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8192. Аccessed 04 Feb. 2024.
Palmatier, R. W., & K. D. Martin. “Effective Privacy Marketing Strategies”. In The Intelligent Marketer’s Guide to Data Privacy, 2019, pp. 169–181.
Kovalchuk, O. V., Lorvi, I. F., and O. V.Boyko. “Internet marketing strategies.” Economic sciences. Series "Regional Economy", no. 19(75), 2022, pp.100–108, https://doi.org/10.36910/2707-6296-2022-19(75)-12.
Shcherbina, T. V., and T. V.Fedirko. “Modern marketing strategies in the system of global values of international firms”, www.economy.nayka./ com.ua/?op=1&z=1933 Аccessed 04Feb. 2024.
Tanasiychuk, A. M., Sirenko, S. O., and V. V.Pnevskyi. “Formation of a brand promotion strategy by means of digital marketing”. Eastern Europe: Economics, Business and Management, no. 24, 2020, pp.161-167.
Saidova, G., and G. Radchenko. “Content marketing as an effective component of business promotion”. Problems of systemic approach in the economy, No. 2(70), 2019, https://doi.org/10.32782/2520-2200/2019-2-46
“7 Things B2B Content Marketers Need in 2023”. Contentmarketinginstitute, contentmarketinginstitute.com/articles/b2b-content-marketing-research-trends-statistics. Аccessed 04 Feb. 2024.
Stets, O. M., Krykavskyi, E. V., and A. Ya.Dmytriv. “Value Marketing Strategy: A Conceptual Model of Implementation”. Economy. Finances. Right: a monthly informational and analytical scientometric journal, no. ½, 2019, pp. 35–40.
Morgan, N. A., Whitler, K. A., Feng, H., and S.Chari. “Research in marketing strategy”. Journal of the Academy of Marketing Science, https://doi.org/10.1007/s11747-018-0598-1
Solntsev, S. O., Zhigalkevich, Zh. M., and R. O.Zalutskyi. “Development trends of digital marketing”. Journal of Strategic Economic Research, no. 6, 2023, pp.131–141, https://doi.org/10.30857/2786-5398.2022.6.13.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).