МОТИВАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ ОНЛАЙН ТРЕНУВАНЬ З ФІТНЕСУ СЕРЕД ЖІНОК МОЛОДОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Сергій Гуменюк Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0003-0872-1470
  • Ольга Кошівка Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0009-0003-0973-0958
  • Петро Ладика Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка https://orcid.org/0000-0003-1721-7196

DOI:

https://doi.org/10.15330/fcult.43.26-35

Ключові слова:

фітнес, мотивація, онлайн тренування, фітнес тренування для жінок молодого віку, гендерні ролі

Анотація

Резюме. Стаття присвячена дослідженню онлайн тренувань серед жінок молодого віку. Фітнес у онлайн форматі досягнув піку популярності під час пандемії, а більшість жінок зрозуміли, що надають перевагу фітнесу в онлайн форматі. Проведено опитування серед жінок молодого віку, яке допомогло зрозуміти, що впливає на вибір певного тренування у онлайн режимі.

Мета. Дослідити особливості відбору фітнес тренувань у онлайн форматі серед жінок молодого віку.

Матеріал і методи дослідження. У дослідженні були використані: теоретичний аналіз та узагальнення літературних джерел; анкетування; методи математичної статистики.

Отримані результати та висновки. Отримані результати допомогли зрозуміти мотивацію при виборі онлайн тренувань серед жінок молодого віку.

Посилання

Chinurum J.N., Ogunjlmi L. O., O’Neil C. B. Gender and Sports in Contemporary Society. Journal of Education and Social Research. 2014. Vol. 4, №7. P. 25-30. DOI: 10.5901/jesr.2014.v4n7p25 (Дата звернення: 16.03.2024).

Kovács K. E, Kovács K., Szabó F., Dan B. A., Szakál Z., Moravecz M., Szabó D., Olajos T., Csukonyi C., Papp D., Őrsi B., Pusztai G. Sport Motivation from the Perspective of Health, Institutional Embeddedness and Academic Persistence among Higher Educational Students. Int J Environ Res Public Health. 2022 Jun 16;19(12):7423. DOI: 10.3390/ijerph19127423. PMID: 35742672; PMCID: PMC9224480 (Дата звернення: 20.02.2024).

Lauderdale, Michael & Yli-Piipari, Sami & Irwin, Carol & Layne, Todd. Gender Differences Regarding Motivation for Physical Activity Among College Students: A Self-Determination Approach. The Physical Educator. 2015. P. 153–172. DOI: 10.18666/TPE-2015-V72-I5-4682 (Last accessed: 16.03.2024).

Murray R. M., Koulanova A., Sabiston C. M. Understanding girls’ motivation to participate in Sport: The Effect of Social Identity and Physical Self-Concept. Frontiers in Sports and Active Living. 2022. Vol. 3. P. 1-7. DOI: https://doi.org/10.3389/fspor.2021.787334 (Дата звернення: 16.03.2024).

Іванік О. Б. Мотиваційні пріоритети до занять різними видами рухової активності за гендерними ознаками. Молодий вчений. №4.2 (5б.2), квітень 2018 р. С.5-8. URL: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2018/4.2/2.pdf (Дата звернення: 21.02.2024).

Ковальова Н. В., Єременко Н. П., Ужвенко В. А. Сучасні проблеми формування мотивації жінок до занять оздоровчо-рекреаційною руховою активністю в умовах карантинних обмежень. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). 2022. Вип. 7(152) (Липень), С. 66-69. DOI: https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2022.7(152).16 (Дата звернення: 10.03.2024).

Круцевич Т.Ю. Теорія і методика фізичного виховання: підручник для студ. вищ. навч. закл. фіз. вих. і спорту: Т.2. Методика фізичного виховання різних груп населення. К., 2012. 368 с.

Маланчук Г. Г., Ріпак Г. І., Ріпак М. О. Мотиви та інтереси жінок 25-35 років до занять фізичною культурою. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). 2023. Вип. 5К (165) 2023, С. 82-86. DOI: https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2023.5K(165).18 (Дата звернення: 15.03.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-17 — Оновлено 2024-11-17