ЦИФРОВІ ФОРМАТИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Інна Червінська доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри початкової освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)
  • Марина Василик кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (м. Івано-Франківськ, Україна)
  • Мар’яна Вацеба кандидат медичних наук, доцент, доцент кафедри внутрішньої медицини та медсестринства, Івано-Франківський національний медичний університет (м. Івано-Франківськ, Україна)
  • Тетяна Мергель кандидат медичних наук, доцент, доцент кафедри внутрішньої медицини та медсестринства, Івано-Франківський національний медичний університет (м. Івано-Франківськ, Україна)

DOI:

https://doi.org/10.15330/msuc.2022.27.177-181

Ключові слова:

цифровий формат навчання, технології, змішане навчання, освітній процес, здобувачі освіти.

Анотація

Стаття присвячена дослідженню потенціалу цифрового формату застосування інноваційних технологій змішаного навчання в освітньому процесі сучасних закладів вищої освіти. Автори на основі проведеного контент-аналізу наукової літератури, вивчення практичного досвіду діяльності викладачів закладів вищої освіти, розкривають специфіку реалізації провідних ідей технологій змішаного навчання в сучасному освітньому просторі закладу освіти. впровадження змішаного навчання в освітній процес закладів вищої освіти. У процесі роботи над дослідженням окресленої проблеми використовувався комплекс загальнонаукових методів дослідження. Теоретичні методи сприяли узагальненню та аналізу психолого-педагогічної літератури, нормативно- правової бази, визначенню ключових аспектів проблеми. Застосування емпіричних методів наукового пізнання дало можливість оптимально застосувати методи збирання науково-дослідницького матеріалу (анкетування студентів, опитування викладачів, опрацювання нормативно-правової бази), бесіди з викладачами закладів вищої освіти щодо їхньої готовності до реалізації ідей, форм та моделей технологій змішаного навчання в освітній процес. У статті наголошується, що сучасна система освіти повинна орієнтуватися на технології, які формують у здобувачів освіти уміння вчитися впродовж життя, оперувати й управляти інформацією, швидко приймати рішення, пристосовуватись до потреб ринку праці. Наголошується, що за традиційних форм та методів навчання здобувачі освіти, отримують інформацію пасивно, не вміють самостійно її здобувати та застосовувати у практичній діяльності. Вказується, що змішане навчання як інструмент модернізації сучасної освіти на практиці характеризує технології, які поєднали нові педагогічні методики, що базуються на інтеграції традиційних підходів до організації освітнього процесу та технологій цифрового навчання. Дослідники наголошують, що технології змішаного навчання виступають оптимальним інструментом цифровізації освіти, який можна розглядати як варіант оптимізації освітнього процесу в умовах воєнного стану.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-26

Як цитувати

Червінська, І., Василик, М., Вацеба, М., & Мергель, Т. (2022). ЦИФРОВІ ФОРМАТИ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Гірська школа Українських Карпат, (27), 177–181. https://doi.org/10.15330/msuc.2022.27.177-181

Номер

Розділ

ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ГІРСЬКИХ РЕГІОНІВ

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають