Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Гірська школа Українських Карпат
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Етика публікацій
Свідоцтво про реєстрацію
Контактна інформація
Подання
Правила для авторів
Процедура рецензування
Заява про конфіденційність
Вимоги до оформлення рукопису
Політика відкритого доступу
Поточний випуск
Архіви
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 31 (2024): Гірська школа Українських Карпат
№ 31 (2024): Гірська школа Українських Карпат
Опубліковано:
2025-02-15
ТЕОРЕТИКО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
ПРОЄКТ «ГІРСЬКА ШКОЛА» – ВІДПОВІДЬ НА ВИКЛИКИ ЧАСУ
Олена Хрущ
5-7
PDF (English)
ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФІЛАКТИЦІ ІНФОРМАЦІЙНОГО НАСИЛЬСТВА В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ігор Войтович
8-11
PDF (English)
КОМПАРАТИВІСТСЬКО-ПЕРСОНІФІКОВАНІ СТУДІЇ ПРО ДІЯЧІВ ПЕДАГОГІЧНОГО РЕФОРМАТОРСЬКОГО РУХУ КІНЦЯ ХІХ – ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХХ СТ.
Неоніла Кривцун
12-16
PDF (English)
ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ОСОБИСТОСТІ У ЗМІСТІ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ: ПОЛІКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД
Оксана Петренко
17-21
PDF (English)
ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ КОНФЛІКТУ: ДОСВІД ІЗРАЇЛЮ
Тетяна Хвалибога
22-25
PDF (English)
ІСТОРИКО-ФІЛОСОФСЬКІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Галина БІЛАВИЧ, Іван БІЛАВИЧ
26-31
PDF (English)
УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТИ В КРИЗОВИХ УМОВАХ
Оксана КОНДУР, Кирило ШУРИГІН
32-36
PDF (English)
МОВНО-ІСТОРИЧНІ ПРОЦЕСИ ЛІНГВІСТИЧНОЇ НАУКИ
Ірина РОЗМАН
37-41
PDF (English)
ІСТОРІОГРАФІЯ УКРАЇНСЬКОЇ НАУКИ У ВИМІРІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПОГЛЯДІВ І ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЛЬСЬКИХ ПЕРСОНАЛІЙ – ІДЕЙНИХ НАТХНЕННИКІВ І РЕАЛІЗАТОРІВ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА
Лариса СЛИВКА
42-46
PDF (English)
ЗМІСТОВИЙ КОМПОНЕНТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ПЕРІОД СТАНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ
Вікторія СТИНСЬКА, Любов ПРОКОПІВ, Надія КРАВЕЦЬ
47-51
PDF (English)
ЗАДАЧНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ПРОГРАМУВАННЯ В ШКОЛІ: МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ТА ПРАКТИЧНА РЕАЛІЗАЦІЯ
Леся Хрущ, Оксана ГАРПУЛЬ, Володимир ПИЛИПІВ
52-63
PDF (English)
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
СУЧАСНИЙ СТАН ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Олександр БЛИЗНЮК
64-70
PDF (English)
ОРГАНІЗАЦІЯ ДІАГНОСТУВАЛЬНОГО ЕТАПУ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ПЕРЕВІРКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
Ірина ГУМЕНЮК
91-95
PDF (English)
РОЛЬ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВЗАЄМОДІЇ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Інна ЧЕРВІНСЬКА, Надія ГАЛЮК, Тетяна МЕРГЕЛЬ
78-85
PDF (English)
ЦИФРОВІЗАЦІЯ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОГО МИСЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Оксана ЦЮНЯК, Тетяна ГОЦАНЮК
86-90
PDF (English)
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ДИДАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ STEM-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ
Іван ГАЙНЮК
71-77
PDF (English)
ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Оксана КОНДУР, Роман КОНДРАТ
96-98
PDF (English)
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УМОВ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ДО ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Петро НАКЛАДЮК
99-105
PDF (English)
ВПЛИВ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МАЙБУТНЬОГО МЕНЕДЖЕРА ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Назарій ПІНЧУК
106-112
PDF (English)
ПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ ГІРСЬКИХ РЕГІОНІВ
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ LEGO-ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ І ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТИ
Уляна БОРИС
113-118
PDF (English)
РОБОТА З МЕДІАТЕКСТАМИ ЯК ЧИННИК МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ЗДОБУВАЧІВ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Назарій ГАЙНЮК
119-125
PDF (English)
РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ: РЕАЛІЇ ТА ВИКЛИКИ
Надія МЕЛЬНИК, Наталія ЛИТВИН
126-130
PDF (English)
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ТЕХНОЛОГІЗАЦІЇ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В НУШ
Марія ОЛІЯР, Лілія КОПЧАК
131-135
PDF (English)
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Подати статтю
Подати статтю
##plugins.block.browse##